2012. szept. 3.

#334. Szeptember

Megvolt az első nap az iskolában. Úgy gondoltam, hogy borzalmas lesz, de pozitív csalódás ért. Mindenki normális volt, mint a diákok, mint a tanárok. Bár, furcsa leírni azt, hogy 12. a osztály, de megszokható. Kicsit ijesztő lesz ez az év. Sok tennivaló; szalagavató, ballagás, érettségi... de szerencsére utóbbiban már van tapasztalatom, mivel tavaly előrehozottat tettem földrajzból. Így már nem fogok azon aggódni, hogy hogy van a folyamat. Csinosan felöltöztem ma az évnyitóra.. bár csak egy fekete farmert, egy fehér trikót, és egy csinos kardigánt vettem fel, mindenki azt mondta, csinos vagyok. Nagyon sok új órám lesz, filozófia, média, társadalom ismeret; de ezek jók. Viszonylag lazák, és érdekesek is egyben. Szeretem az ilyeneket, főleg, hogy a tanár aki tartja jó fej. Nem fogok aggódni. Angolból visszakaptuk a legjobb angoltanárt, aminek nagyon örülök. (*´ー`*)
Az órarendem sem annyira húzós, rosszabbra számítottam, szinte minden nap öt órám van, leszámítva a fakt.-okat. 
Na jelenleg búcsúzom.
xoxo Blue Butterfly **

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése