2012. máj. 29.

#293. minden okés.

A hétvége alatt átbeszéltük a lemaradásokat Santival, és megint nagyon jóban lettünk. Nem mintha eddig nem lettünk volna jóban, csak már nem beszéltünk olyan sokat, meg mindketten elhanyagoltuk a másikat. De ez a probléma megoldva. Osztálykirándulás lezajlott - nélkülem-, de utólag amiket hallottam nem bántam meg, hogy inkább itthon maradtam. Bár utólag megtudtam azt is, hogy igazolnom kell azokat a napokat, na mondom fasza... azért ha szól, hogy "hé, te hülye gyertek, igazolást hozz arról a két napról" akkor lehet, hogy inkább elmegyek. Attól félek hogy nagyon sok igazolásom van (igazolt) de nem tudom nem-e lesz belőle baj. A hónapban holnap lesz a 4. munkanapom, szóval keresek olyan ~ 17.000 forintot, ami tök klassz. Húgomnak 16-án lesz a ballagása, kell majd neki vennem valamit. Meg magamnak is akarok venni egy bikinit, ja, és elterveztem hogy megveszem a Requiem for a Dream c. könyvet, és A Kék szemű fiú c. könyvet, hogy legyen olvasnivalóm nyáron, napozás közben. Előbbit láttam filmben, és nagyon tetszik, utóbbival pedig már vagy egy teljes éve szemezgetek a kirakatban. A múlt hét vége felé, kicsit magam alatt voltam, de csak úgy random, nem tudom miért..., de mostanra elmúlt. Szóval ennyit tudok jelenleg írni. Ja, és izgulok a szóbeli miatt, de nem baj. ^^ Ahj, annyira belebuzultam ebbe * a számba... Annyira imádom, mai nap vagy 20-szor meghallgattam, egyszerűen imádom. Szóval hallgasd Te is. 
Gooood night nigga'z

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése