2012. máj. 20.

#291. haverok-jókedv-mozi

Kezdjük a hét elejétől.. hétfő, kedd, szerdán nem voltam iskolába mivel földrajz érettségire készültem. Szerdán délután megírtam. Mit ne mondjak, az első fele, az iszonyatosan nehéz volt, a második könnyebb. De nem tudom pontosan az eredményt. Tudom, hogy meg lehetne nézni, de igazából nem merem. 
***
Tegnap elmentünk moziba, A Diktátorra. Hát hihetetlenül jó volt. Végig röhögtük az egészet, csak ajánlani tudom. Mozi előtt megettünk egy McFreezt, elmentünk vásárolgatni. Utána kimentünk Tescóba állatkodni, visszamentünk Mekibe Sajtburgerezni, nagyon jó nap volt. *-*
***
Ez a hetem meg elég kérdőjeles lesz még. 
Hétfő kedden suli, utána egyszerre meló, Szerdán tuti, hogy lesz fakultáció.., csütörtök péntek meg osztálykirándulás, ahova én nem megyek szóval valószínű, be kell mennem iskolába. :| 
Ahj, milyen jó is volt május 4-től 16-áig elkerülni az iskolát. :(

Legyenmár NYÁR.!!
Tumblr_m4a5fdseb61ruyy5to1_500_large



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése