2012. máj. 13.

#290. vasárnap

Hm, hát egy kicsit elaludtam ma, azaz 3-kor keltem fel, na de kell ilyen is. Kimentem cigit tölteni, aztán kávézni és cigizni. Bejöttem a géphez, megnyitottam a Naruto Shippuuden 161. részt és a Vámpírnaplók 3. évad befejezőrészét, és a "reggelim" és ez után az írás után elkezdem nézni. Kelek fel, sehol semmi hang, nézem, húgom alszik, apa forma1-et néz.. anya meg bennmaradt 6-ig melózni... remek. Tudjátok mit eszek reggelire? :D Kakaós kalács (2szelet) tejjel, meg csokis műzni. *-* YUMMMMY ~
Na de azt hiszem ennyi volt a mai nap. Visszatérve tegnapra, ilyen disco-s izé volt lyukba. Előtte anya vett ilyen UV fényben világító körömlakkot, kurvajóvolt, mindenki azt leste hogy világít a körmöm. *-* Meg odajön két csaj és kérdi hogy milyen a körömlakkom... leadtam nekik a drótot, hogy hol, mi, merre, mennyi.. aztán tuti vesznek ők is. *muhaa*
blablablbablablablaaa ~~

Ennyi voltam, egyenlőre. 

xoxoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése