2012. máj. 24.

#292. itthon lenni jó

Ma és holnap mentek a többiek osztálykirándulásra, de én nem mentem. 
Hogy miért? Több oka is van.. Nem szeretem annyira az osztályt. Átlagban jól megvagyunk, de van olyan, akit egyszerűen nem bírok elviselni, még tanítás közben sem, nem hogy egy egész napon keresztül. Ráadásul ilyen mászkálós, vásárlós kirándulás lett, szóval annyira nem az én stílusom. Egyrészt azért, mert minden sz.rra el tudom költeni a pénzemet, és tuti hogy az lett volna, hogy nem vettem volna semmi hasznosat, de pénz nélkül jöttem volna haza. Meg az a másik, hogy 2x1 napra mentek. És az úgy nekem nem lett volna túl jó, hogy felkelek reggel 6-kor, beér a buszom, kisétálok az állomásra, felszállunk a vonatra, haza meg 22:40-es busszal tudok jönni és az legalább fél12 mire beér... aztán másnap megint keljek időben... Ez sok lett volna. o_o

Először úgy volt, hogy be kell mennem suliba mindkét nap, de végül mégsem kellett, úgyhogy most ilyen nagyon hosszú hétvégém lesz (csütörtök, péntek, szombat, vasárnap, hétfő) *w*
Szóval most élvezem a szünetet. Pénteken délután meg megyek melózni. Voltam hétfőn meg kedden is, szóval tök jó, mert lesz pénzem a nyár elejére *-* Faszaaa.!

Hivatalosan 14 tanítási nap van hátra a suliból, de utolsó héten úgysem hiszem, hogy csinálnánk valami extrát... De ugye nekem lesz szóbelim, mivel előrehozott érettségit csináltam, szóval be kell mennem június 18-19-20-án.
Img_0902_large
lassan lehet menni fürdeni a tóra *-*
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése