2010. nov. 15.

Gondolatok: 2010. november 15

Először is, jelentem félretetettük a jegyeket a Harry Potter hetedik részére, így már be vagyok zsongva; november 25 (csütörtök) 14:15 go mozi~ Biztos nagyon jó lesz a film, már nagyon várom. 

***
Egész hétvégén filmeket néztem/néztünk. Szombaton megnéztem a Séta a múltban című filmet, amit azt hiszem végigbőgtem.
Utána pedig a Cry Baby-t ami szintén nagyon nagy film. Amúgy is imádom Johnny Depp-et, de ahhww *____* 
Vasárnap meg húgommal Utolsó Dalt néztünk; Miley Cyrus főszereplésével. 
Csak ajánlani tudom, nagyon jó volt. 

***
Ma meg megnéztem az I love you, Philip Morris-t. Hát ez egy isteni film. Imádom. Kedvenceim közé ugrott, de mint az állat. Jim Carry-t is nagyon imádom, *főleg yaoi függő is* úgyhogy ez hatalmas élmény volt.
képet én csináltam... *úgylopj,,*

- Nézd egy póni! Te mit látsz?
- Egy Gőzmozdonyt!
- Én egy madarat! 
- Én egy kukit!
...
- Mi van? Milyen kukit?
- Maradj már, nincs ott kuki.
- Nem, nincs.
- Látom! Ott van!
- Még mindig nem látom.

Érzelmek:

~ Ha eldobtad, akkor ne foglalkozz avval, hogy ki találja meg... Te dobtad el, csak magadat minősíted. ;) S így nevetséges, és szánalmas leszel... ,, ; DD xDD

~ Azért vártam volna egy beszélgetésre, Veled. Elvártam volna, hogy te mondd el a szitut, s hogy ne tőle halljam... de te nem tetted, sőt megfutamodtál és direkt kerültél... -.-" Mondhatnám, hogy gratulálok, és hogy leírtad magad... de még így is az a helyzet, amit akkor írtam... *két emberre vonatkozik. remélem mindkettő magára ismer.*

~ Mért akkor közeledik felém mindenki, mikor hátat akarok fordítani a világnak... mikor tényleg eldöntöm, hogy most elhatárolódok... S ilyenkor jönnek vissza a barátok, akik elfordúltak.

~ Miért azok szúrnak hátba, akiktől elvárod a tiszteletet, megértést, és szeretetet? ... Miért azok árulnak el, akikben megbízol? :/


Az ofő meg totálisan felhúzott már a második órában, a felesége biztos nem elégítette ki, vagy csak csalánba pisilt... :/ Komolyan, ő élvezi az 1-esek kiosztását. Kihívott a táblához, hogy felelek, tényleg tudtam, hogyan kell megcsinálni a feladatot, erre nem volt kréta és nem feleltetett. Megcsináltam a házit, de nem azt csináltam, hanem másikat (állítólag nem az volt...) ezért karót adott (megj.: matek, fizika szakos ofő. Múlt héten fizika dogát íratott evvel a megjegyzéssel: az elsőt vettük, a másodikat, és harmadikat viszonylag, az utolsót azt nem. szabályokat nem mondtam, hogy tudni kell, de azért írjátok le :'D előtte gyakoroltunk pár feladatot... Petra kérdezi: 
- Tanár úr, ilyenek lesznek a dogában?
 - Nem, te normális vagy? De, majd megcsináljuk a dolgozat feladatokat. 
- Nem úgy értem, hanem, hogy ilyen, de más számokkal. 
- Dehogy is, ennél az sokkal nehezebb... 
- De tanár úr, ezt sem értjük. Szóval ennyit erről... -_-"")
 Ami meg a másik, akiknek megvolt a házijuk azokkal íratott egy dolgozatot, hogy ők is kapjanak karót...
Na mondom, zsíííír.

Ma egész nap ezt hallgattam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése