2010. nov. 21.

#050. i don't know

Ez a hetem nem is tudom milyen volt. Összességébe elment, -legalább is túléltem-, amúgy a hétvégi dolgokat leszámítva nagyon tetszett. Csak kár, hogy hétvégére megint görcsbe rándult a szívem, miközben a múlton derengtem. Meg kell szoknom. 
***
A suliban minden jó volt, kivéve a matek, és a fizika (ofő)-vel voltak gondok. Komolyan az az ember egy őrül. Az egész iskola panaszkodik rá... minden tanár. Az igazgató is beszél vele, de semmi. Semmit nem változik. Mikor meséltük a másik osztály ofőjének, hogy kivételesen a pénteki órán rendes volt; -"rendes" igazából a nő is mondta, hogy ha nála ez a rendesség, akkor mi az amikor szívat...-, na de mindegy. Az az új heppje, hogy dogát írtunk fizikából (egy 3-as lett, öt 2-es, a többi mind 1-es... 26-an vagyunk az osztályban) és, hogy ő most megengedi, hogy kijavítsuk a dogát, ezért feleltet minket. Persze mindenki kap egy újabb 1-est. Kérjük, hogy magyarázza el, szarik ránk, és mondja, hogy jövő órán újra felelünk. Egy tantárból nincsenek olyan szar jegyeim, mint matekból ( 3,1,1) és fizikából (1,1) - asszem nincs több egyesem, remélem. o_o 
Ezeken kívül még föciből van egy 1-esem, és ENNNYI! Az is ki van javítva melléje 5-ösre. ^^
***
A barátaim meg már nem érdekelnek. Hanyagolok mindenkit. Rokonokat is... f.szom beléjük. El vagyok én a netes haverokkal, meg pár osztálytárssal... nem kell nekem sok barát... megvagyok egyedül is. Olyan meg pláne nem kell, aki csak kihasznál... ; )
***
Pénteken kaptam kontak lencsét. Iszonyatosan örültem neki, erre ma reggel elhagytam... aztán megtaláltam, de hiányzott belőle egy darab. Remek, mondom. -_-" elment a kedvem az egésztől.
Anyám meg nem, hogy segítene, még basztat. Hogy úgy sem fogok tudni odafigyelni... meg blabla. 
***
Ráadásul megmondta, hogy nem akar nekem venni gitárt, mert úgyis tudja, hogy nem fogok gitározni, porfogónak meg nem kell. (Még csak 3 éve könyörgöm, ugyan.)
gyönyörűséges férjemnek új haja van *-*

Na, most megyek Harry Pottert nézni. ^^ *-*
~ legyen már 25-e. *____* és akkor nézhetem a hetedik részt is. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése