2010. nov. 13.

11. 08- 11. 13-ig. + álmom.

Olyan jót álmodtam ma, hogy komolyan oda meg vissza vagyok tőle. Sokszor szoktam álmodni, sokfélét *felnevet* volt olyan, hogy Aoival, és Hyde-al feküdtem le. Volt olyan, hogy GazettE koncert volt itt, és mi voltunk a segítők, de a focipályán volt a koncert, és Aoinak kellett helyettünk kivinni a sátrat, mert nem bírtuk el... szóval mindenféle hülyeség. Volt olyan is hogy Piton üldözött minket, és én mentem megmenteni az embereket... Nem is ez a lényeg...

Ma Nonóval álmodtam. Igazából az volt a lényeg, hogy a barátjával jártam, és az öltözőben voltunk. Tesink lett volna, és fenn voltam velük. Smároltam a barátommal, és ő meg kiakadt és nem akart már semmit. Nonónak mondta, hogy mi a szitu, és én meg ott voltam, (nem látták, hogy ott vagyok) aztán Nonó észrevett, és odajött. Megölelt, meg minden. Mondta, hogy rá bármikor számíthatok. Annyira jó érzés volt. 
Meg ott volt Hoolie is. :) Tetszett, és most ez után, úgy érzem nagyon ragaszkodni fogok Nonóhoz. :S :$

Amúgy jól telt ez a hetem. Totálisan fel voltam pörögve,folyton beszéltem, be se tudtam fogni a számat. Úgy éreztem magam, mint aki tényleg megnyílt az emberek előtt. Anno az a lány voltam, aki mindig kussolt, de ez most tetszett. És egy csomó élményben, és pozitív dologban volt részem.

Plusz dolog:
Úgy döntöttem elfelejtem Gerit. Még mindig szeretem, de már nem akarom szeretni... eddig sem akartam, de most pláne nem. Inkább újra odafigyelek Karcsira, Mukira (és az álmom után) Nonóra. :)

Na megyek x-faktort nézni.
Hajrá Csabi! Tomi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése