2010. nov. 29.

#055. snow

Olyan jó napom volt. :) Elmentem suliba, egész nap nevettem. Szó szerint végig röhögtem az egész napomat. Jó volt az összes órám... és komolyan az óránkénti 45 percben 20 percet röhögtem, de úgy, hogy a tanár is röhögött velünk.
Reggel a Dani úgy jött be az osztályba, hogy 
"- Ugye ma mindenkinek 6 órája lesz?
- Jah, mért?
- A lányoknak is?
- Igen.
- Akkor megyünk fürdetni"
Ebből persze nem lett semmi, 6. óra után mindenki sietett a buszra, és el lett felejtve az egész. 
2:10-zel mentünk haza. A hazabuszozást szokás szerint végigröhögtük a csajokkal. Aztán, mikor leszálltunk a buszról Ricsivel beszéltem... És mikor végre el akartam indulni haza hívott apa, hogy várjam meg a tesóm...
Elindultam elé, ekkor meg szembe jött velem a Tibi (bátyó) még szép, hogy elkezdtünk hógolyózni, és még szép, hogy nem volt nálam kesztyű... de azért jó volt. Imádom. Tényleg örülnék neki, ha ő lenne a bátyám. Én mindig is akartam. : DD Na de nem lényeg. Szóval mindent összevetve nagyon jó napom volt, szép volt minden. A mai napon is élveztem a kontaklencse pozitív tulajdonságait. :)
Most meg meccset bámulunk. Tök vicces, hogy tényleg nem kellene néznem a tv-t, mert minden ki van írva facebook-on. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése