2010. okt. 10.

job and other..

Na szóval... Ez a hét is borzalmas volt. Most már nagyon remélem, hogy a most következő jobb lesz, mert komolyan robbanni fogok. Ha itthon, meg a ahveroknál marad is ez a helyzet. Legalább a suliban legyen az mint év elején... az, hogy ők tudjanak felvidítani, és felejtessék el velem a mostani gondokat, kérlek!

Úgy néz ki, összejöhet, hogy suli mellett dolgozzak. Lehet, hogy ez egy nem normális dolog, hogy dolgozni akarok, mikor még csak 15 éves vagyok, de egyszerüen szükség lenne a pénzre.. legalább így meg tudnám venni magamnak azt, amit akarok... ruhákat, meg egyebeket. :) Anyunak ma felhoztam, azt mondta menjek el egy munkaszervezőhöz, és ő aláírja a papírt. Mondtam neki, hogy oké. Úgyhogy holnap már megyek is... csak ne felejtsek el kérni beiskolázásit. : )

Talán össze is jönne, bár csak 3-ra vagyok itt, és a munka meg legtöbbször 2-kor kezdődik. De csak meg lehet oldani, nem? :O Hát nagyon remélem. :) És 10-kor meg itthon is lennék, 12-ig tanulnák, és kész. Így végeznék fizikai munkát, keresnék pénzt, talán tudnék tanulni is (bár amugy sem sokat tanulok) és legalább a számítógépet is hanyagolnám. :)

Remélem összejön. : DD
***
Olyan jót álmodtam. Az általános osztály volt benne, és fociztunk, meg futkároztunk az általános suli focipályáján... és valaki meg akart verni, én meg futottam előle, és belebotlottam a Karcsiba. Aztán megvédett. Olyan tisztán láttam Karcsi arcát. Olyan jó volt úgy felkelni, hogy az ő arca volt bennem. : ) Valami még rémlik, de nem nagyon tudom leírni, hogy mi... mindenesetre, nagyon szép álom volt. : )

Ő is rettenetesen hiányzik... és még mindig nem tudom, hogy kamuzott-e, vagy sem. Remélem nem. :)
Volt egy kis Patrik feelingje, az egésznek. Nekem tetszett Ő a haverja meg basztatott Vele. : D

Öcsi is hiányzik... nagyon. Remélem valahogy visszasodródik majd a jövőmbe, és lesz még vele valami.. valami barátságos dolog. : )

Az meg még mindig bánt, hogy a Kikó látott Gerivel. Annyira kibaszottúl bánt. Talán ezt az egyet bántam meg, tényleg. Hogy Ő látott Minket kézen fogva... Ennyi amit megbántam az egészből...

A nyarat sem bántam meg... az Egész ügyet.. NEM!

Na csak ennyit.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése