2010. okt. 18.

10. 18 (hétfő)

Visszamenőleg. A pénteki Sub Bass Monster 'koncert' nagyon jó volt, még akkor is, ha ez csak egy kis koncert, amin csak 7 számot énekelt. Ettől függetlenül a 3. sorban tomboltunk, és aranyosak voltak a jobb oldalam felől lévő emberek. :)
Szombaton maminál voltunk... :) Azt is nagyon élveztem, eloltunk. : )
Vasárnap murci volt, az is jó volt, leszámítva hogy iszonyat szarul voltam. Szombaton nagyon megfáztam, murcira már le se akartam menni... Nem bántam meg, hogy lementem. (LL)

Ma elmentem dokihoz, megmondta hogy szerdáig mindenképp maradjak itthon, szerdán délután menjek vissza és kiderül mi lesz a hétvégén... :OO Mondjuk már úgy vagyok vele, hogy laszarom, hogy gólyabál lesz. Inkább maradok itthon azt jólvan. :D De majd kiderül.

Köszi annak a pár embernek aki jobbulást kívánt.. ;) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése