2010. okt. 24.

2010. október 23.

Anyuéknak házassági évfordulójuk volt (17.), így elmentünk vacsorázni. Nagyon jó volt, finom volt a kaja. Tényleg ilyen jó estét nem lehetett kívánni. 

Ráadásul utána még mikor hazajöttünk, lementem még haverokkal Egérlyukba. 
Eredetileg nem úgy terveztem, hogy Velük megyek le, de így is jó volt. Karaokéztunk, meg ittunk. Jó volt a hangulat, és már hiányoztak a régi haverok, már több mint két éve nem is találkoztam velünk. Éjfélre haza is értem, neki álltam netezni, aztán apa szólt, hogy megy az a kedvencem... Mondom mi? erre ő: tudod, amelyikben a kedvenced játszik...
Normál esetben nem jöttem volna rá, de mivel tudtam, hogy 23-a van leesett, hogy valószínűleg az 56 Csepp vérre gondol. Utoljára 1 éve láttam, úgyhogy megnéztem most is, és még most is imádom. 

Tudni kell, imádom a musical-eket. :) 

Egyik kedvenc rész:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése