2010. okt. 8.

helyzetjelentés

Ez a hét is eltelt, végre. Azt hittem nem bírom ki... =/ Folyton Ő jár a fejemben, a történtek, az, hogy hiányzik... és tudom, hogy nem lesz belőle semmi... és nem tudok semmit se csinálni. Mert ha egy pasi azt mondja, hogy nincs ideje egy kapcsolatra, mert dolgozik, meg suliba jár... akkor most mit tudok csinálni? Hiába szeret/szeretem. Nem lesz semmi se... Bár van egy halvány remény... de csak mert Ricsi álmodott valamit. Amit ő álmodik az mindig beteljesül... remélem most is. : ) Meg ami a másik... ha most hagyom az egészet, akkor el fog múlni. De én nem akarom, hogy elmúljon. Most tényleg _nem_ és kész. ^^
Már csak reménykedni tudok.

Amúgy a suli jól telt... mondhatni. Aránylag jók is a jegyeim, már ami van...
(nyelvtan: 3,  3, 4 ; irodalom: 3, 1, 4 ; német: 3, 3 ; matek: 3 ; föci: 1, 5. )
Igen, ez nekem jelenleg jó. Angolból is jó vagyok, a tanár javasolja, hogy menjek középfokú nyelvvizsgára (amit mellesleg akartam is) de így jobb, hogy ő mondja, mert tudom, hogy kinézi belőlem, mert jó vagyok.
Matek, fizikát jelenleg nem vágom... biosz, kémia szakos tanár (jó faszi, 27 éves...) most megy, mert miatta tanulgatok. xD úgyhogy aránylag jól kezdtem az évet... : DD

Ennyi lennék jelenleg. Jó hétvégét mindenkinek. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése