2010. okt. 3.

MondoCon; 2010. 10. 2-3

Iszonyatosan jó buli volt. A Cosplayek, az AMV-k a DDR verseny, a Free Hugs. *-*
Részletesebben:
A vonatozás nagyon jó volt, az elején még féltem tőle, hogy hogy fogunk leszállni, meg lesz-e helyünk, de evvel semmi gond nem volt. Felszálltunk, zenét hallgattam, ettünk. Hamar eltelt az a 4 óra. Aztán Kelenföldén leszáltunk, Kriszi és Balázs szeretettel fogadtak minket, első vásárlásommal egy boltba féláron megvettem egy Mondót. : ) Aztán bepakoltunk a kocsiba és elmentünk egy kisebb plázába, ahol én meg a Balázs kínait, a húgom Mekis kaját, a Kriszti pedig Thai tésztát evett. Fincsi volt minden a tésztát is megkóstoltam, de elég csípős volt.
_
Aztán megindultunk a Hungexpo-hoz, átvettük a jegyeket. Körbenéztünk, AMV-t néztünk...
Leszólítottunk pár embert, hogy csináljunk közös fotókat, megöleltünk pár free hugs - táblás embert, - akik meg kell mondjam, szerintem aranyosak voltak-, szóval én nagyon élveztem az egészet. :)
Ami nagyon zavart... lehet, hogy köcsög vagyok, meg mi egy más, de engem zavart az, hogy a húgom (aki mellesleg eddig utálattal gondolt a japán "szarokra") olyan figurát vett mint én, avval a szereplővel, azt istenítette, holott nem is szereti... na de mindegy. -.-

Meg igazából nem öltöztem be, mindenemet itthon hagytam, és ha több idő, meg olyan szállás lett volna, akkor jobban beöltözök, de nem is gondoltam rá különösképpen... de majd a következőn... :D *ördögi vigyor*

A legjobban akkor is a Kakashi, a Sasuke, és az Akatsuki tetszett. :) Aztán Rem, és az a fiú aki Wikivel volt. :) Meg az a csávó, aki a Mondo-s pultnál volt kiszolgáló. ^^"

Kokiának meg csodaszép hangja van. Őt komolyan élőben kell hallani. Neten nem olyan, mint élőben. *-*

Szóval legközelebb is megyek  !  : DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése