2010. aug. 22.

Kehida

Üdv mindenkinek, aki olvassa a blogom!
Mai napom nagyon jól sikeredett, annak ellenére, hogy reggel egykedvűen ébredtem. Anyu keltett, hogy megyünk Kehida-termálfürdőbe... és hogy keljek, öltözzek, azt menjünk. Állítólag már 8 órakor is szólt, nekem mégis csak háromnegyed 10-kor sikerült kikecmeregnem az ágyamból, s így is csak kedvetlenül. Végül mégis csak elindultunk, körülbelül másfél óra volt az út odáig. Az idő alatt zenét hallattam, és facebook-oztam a telóm segítségével, és persze szokásomhoz híven ábrándoztam/álmodoztam/képzelődtem... kinek hogy tetszik a megszólítás. Mindenesetre, egy másik világba csöppentem.
...
Mikor odaértünk és megéreztem a vizet, tudtam, hogy nagyon jó lesz. Igazából az elején is tudtam, hogy jó lesz, de egyszerűen nem volt kedvem semmihez sem.

Leparkoltunk, bementünk, megvettük a "jegyeket" (órákat. >.<) és már mentünk is, átöltözni. Gyorsan magamra kaptam a fürdőruhámat, és kimentünk helyet foglalni. Sikeresen találtunk egy tök jó placcot is, ahol aztán lepakoltunk, elfoglaltunk 4 széket, és a húgommal már mentünk is be a medencékbe... szokás kedvéért a sodróval kezdtük, ahol máris szemezni kezdett velem egy csávó, aki nem is nézett ki olyan rosszul, de inkább odébb álltunk. Csúszdáztunk egyet, ahol az első csúszással beütöttem a sarkamat, - ami még azóta is fáj-, aztán kimentünk a kinti medencékbe.... hideg vizű, forró vizű, aztán a hullám... és akkor észrevett húgom egy tök jó pasit. Ránéztük és láthattuk rajta az egyenruhát; alkalmazott volt, de nagyon jó pasi volt. Nem vagyok egy nagy pasizós, de ha számomra ideális pasit látok, akkor bezsongok. Igazából a csávó kicsit hasonlított első "szerelmemre" (akivel nagyon jóban voltunk, soha nem volt több köztünk a barátságnál, de én még lehet, hogy most is szerelmes vagyok belé...) Szóval jó pasi volt, ő is, és egy szőke felzselézett hajú is. :) Azt hiszem észre is vették, hogy kicsit sasolom őket, de nem szólítottam meg egyiket sem, meg semmi ilyesmi...
Pasikon kívül volt még más jó dolog is. Sőt minden jó volt. :)
Viszont az arcom nagyon leégett és fáj is. =S

Na de mindegy. Ennyi voltam a mai napra.
Peace and love, everybody. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése