2010. aug. 21.

augusztus

Az augusztus a nyár utolsó hónapja, és ilyenkor tényleg a legtöbbet kell kihoznunk magunkból, bulizni kell, haverokkal lógni, jól érezni magunkat...
Hát nekem ez össze is jött. Nem akarom elkiabálni, de az augusztus eddigi 21 napja iszonyatosan jól telt. Nem is csak az augusztus, hanem az egész nyár. Fantasztikusan telik. Eddig csak álmaimban voltak ilyen nyaraim, most az álom valóra vált. Megvannak a legjobb fejek, akikkel lógok, megvan a hangulat, és a szüleim is bíznak a társaságban és bennem is. Tudni illik a társaság csak fiúkból áll. Néha jön velem még egy csaj, aki a barátnőm, de más nem igazán. Ráadásul a fiúk 17-23 évesek... anyuék mégis megbíznak bennem, és ez annyira jó érzés. Bár még soha nem adtam okot arra, hogy ne kellene megbízniuk bennem, de soha nem is fogok. Mindent elmondok nekik, még azt is tudják, hogy kipróbáltam a  cigit... mindent!  
Ilyen napokat szeretnék még sokat...
Ma is beszéltem anyuval... arról, hogy bandáztunk, meg hasonlók. Ő csak annyit mondott, hogy suli időre maradjanak csak a hétvégék bandázásra, és hogy lassan vissza kell állni a suliidőszakra, úgyhogy időben alvás... :) Annyira szeretem őt, és mindenkit. Komolyan. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése