2010. aug. 3.

ahj, még valami

Most komolyan, mit csinálja?
Ne barátkozzak senkivel? Senki olyannal, akivel megláthatsz? Vagy mit? 
Tudod, rohadtul zavar... ha én egyszer elkezdek kapcsolatot teremteni valakivel, akkor teis.
Mi a fenéért csinálod ezt velem?
Komolyan azt akarod, hogy magyardjak magamnak?
Csak tudod, az a helyzet, hogy téged csak elviselnek... ellenben velem... mert velem tényleg jóban vannak. Vagy mégsem? 

Le kéne akadnom tényleg, mindenkiről... de... de nem megy. Nem akarok!
EL fogok indítani egy újabb "szar körlájkolást"

/"Szia. Tudod, én az őszinte véleményedre vagyok kíváncsi. Mit gondolsz rólam? Írnál nekem akár itt, akár privátba pár jó, és pár rossz dolgot, ami akkor jut eszedbe, mikor rám nézel, vagy kimondod a nevem...?! Kérlek. Komolyan nagy segítség lenne. Köszönöm, mellesleg, aki ír, az tényleg Igazi Barát. Köszönöm." By: nyksabb./

ezt így kiraktam. a By: nyksabb az annyit tesz, ami a nevem... ez első a nyuszifül. A többi titok. ^^ <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése