2014. ápr. 22.

#427. Húsvét meg miegymás.

~ Az egész húsvét nem volt valami nagy szám (mivel idén nem jött le az egész family), csak azokkal "jöttünk össze" akikkel egy városban lakunk. Nem történt semmi extra, sehol. Egyedül az a sürgés-forgás, sütés, rendrakás, beszélgetés. Igazából akárcsak egy normál hétvége, néhány látogatással. Én inkább csak szokás szerint kockultam. locsoló se nagyon volt, legalábbis a lényegét átaludtam, de apa azért meglocsolt.:)

~ Ami viszont jó volt, így a szünetbe, hogy sokat balfaszkodtunk (skype-on) szokás szerint. (:
~ Ma húgommal elmentünk elkölteni a kapott pénzünket. Vettem magamnak egy fasza világos/fehér színű, szakadt, kövecses farmergatyát, egy normál tornacipőt, meg egy szép szoknyát. Miután végeztünk kínaiztunk egyet (kaja!) aztán még lementünk pár boltba, és jöttünk haza. Úgyhogy nincs több pénzem..  x3

~ Életútinterjút a hétvégéken csinálom majd meg, mert azért mami is sütött, főzött, nem akartam zavarni.
~ Hülyeség, hogy most megyünk 3 napot, meg majd jövő héten szerdán lesz még 4 óránk, és utána megint hosszú szünet lesz... mondjuk legalább akkor többet írom az életútinterjút. Meg lesznek programok is..
~ Aztán 5-én meg elkezdődik a gyakorlatom. Mert meg tudtuk oldani, hogy érettségi szünet alatt 5 napot megcsinálunk, és így rövidebb lesz a nyári, de hát így is elég necces, nem marad időm semmire...

Na de mindegy.
Amúgy még mindig az a véleményem, hogy valami hihetetlen gyorsan megy az idő... 
még csak most kezdtük, aztán már mindjárt vége.. o_O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése