2014. ápr. 17.

#426. holiday !

~ Megint elég régen írtam. Azóta megint sok dolog történt. A kapcsolati szálaim egyszer megerősödnek, egyszer elvékonyodnak, majdnem elszakadnak, majd újra erősek.... már nem tudom követni, hogy mi van, de jelenleg nem is érdekel. Megvagyok, el vagyok a magam módján, a magam szokásaival, és szokás szerint nem érdekel, ki-miről-mit gondol. Néha imádom, hogy ilyen a hozzáállásom a dolgokhoz. ^^"
~ Hétvégén megünnepeltük Encsi szülinapját, elmentünk buliba is. Nagyon jól érzetem magam, jó hosszú idő után újra elmenni bulizni? Ahh, nagyon jól esett. Pedig sokat gondolkodtam rajta, hogy menjek-e, vagy ne, vagy mégis, vagy mégse...? Kicsit talán féltem is, tudván, hogy oké, most Encsivel tök jóban vagyunk, de tudom, hogy általánosban ez nem így volt. S hiába, változunk, mindenki változik, valamilyen szinten féltem, hogy mi lesz. Ellenben minden félelmem elszállt, (de a bizalmam már nem a régi..) nagyon jó volt, és remélem, hogy hamarosan ismétlés is lesz. Örülök neki, hogy végül úgy döntöttem, hogy elmegyek. :)
~ Végre szünet van, bár én már kedden meg szerdán se mentem suliba, mert hihetetlenül fájt a torkom... kicsit jobban is felöltözhettem volna hétvégén, de a buli, az buli, ha mér megyünk, megadjuk a módját. (: 
~ Meg kellene írnom az életútinterjút, viszont még nagyon nincs hozzá erőm. Majd hétvégén talán nekiállok, végül is csak május 31-ig kell összehoznom 15 oldalt a mamám élettörténetéről. 
~ Húsvét.. húsvét... már olyan szinten semmit nem jelent számomra. Nem tudom miért. Talán csak azért, mert ez a szünet is inkább hasonlít egy őszi, vagy téli szünethez, mint egy tavaszihoz. Pedig reménykedtem benne, hogy majd sétálhatunk húgommal, meg anyuékkal, hogy jól elleszünk, hogy csinálunk pipitérbőr koszorú a hajamba, dehát erről jobb, ha már most lemondok. 

Más azt hiszem jelenleg nincs. Legyetek jó! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése