2014. márc. 21.

#421. Shopping

Ismét eltelt egy fárasztó hét, és ahogy észreveszem egyre ritkábban írok ide is. o.O Nos ez a hetem (is) tökéletesen jó volt, jó pár órám maradt el/át lett pakolva stb. ami pláne tök jó dolog. Kicsit könnyebb volt a hetem, meg jövő héten is csak pár órám lesz mondjuk csütörtökön biztos. :) Húú nem tudom, most mi nagyon extra történt, hétfőn hazaértem és aludtam, kedden asszem bebasztunk egy picikét parkba hazaérve alvás volt.. x3, szerdán elengedett mindet előbb a szociológia tanár és időben itthon voltam, de szintén csak beestem az ágyba. Csütörtökön is korán értem haza, 4 órám volt megtartva, aztán körbenéztünk Kínaikba és mivel meguntuk átmentünk a plázába Kínaizni (enni) meghívtam az Adrit, kajáltunk aztán hazajöttek 12:15-tel és egész délután-este Skype-oltunk. Faszán beszélgettünk, játék nem is nagyon volt közbe csak 4,5 órányi tömény duma, faszaa volt. :) 
Ma meg szint úgy light-os napom volt, volt 6 órám, de abból ugye 2 bölcsi, 1 lyukas, egy ofős (jelenleg betegápolás/megfigyelés kombó), meg 2 pszichológia, de most valami nagyon jó volt. Aztán hazajöttem 13:15-tel, kávézgattam cigiztem, és mentünk vissza bevásárolni. Éééés annyi jó cuccot vettem magamnak, igaz, hogy SecondHand, de fosom le mert kurvára megérte 290-os cuccokat venni, amik nem tűnnek használtnak. :) Vettem magamnak egy Eredeti Rihanna márkás-Rihanna arcképpel ellátott pólót, két zsír leggings-t, egy kabi szerűt, hosszított bulis laza ruhát, meg egy fasza bőrbetétes-kötött pulcsit. És mindennek darabja csupán 290ft volt. 
Úgyhogy már csak egy jó tavaszias kinais cipellő kell, fejembe vettem, hogy olyat akarok, ami ilyen bőr-lyukacsos-fűzös, mert az nagyon tetszik, meg veszek még egy balerina cipőt, aztán kész. Főleg, mivel az Adri adott egy bőrkabátot. :) 
Szóval jól megy, na de peace meg love meg szép hétvégét, majd még jelentkezek. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése