2014. márc. 15.

#419.

Ismét túl vagyunk egy unalmas, fárasztó héten. Örülök, hogy végre szombat van. Szeretem a szombatokat, bár bevallom őszintén, szinte egész nap másoltam a gyakorlati naplót szociálpolitikára. Négy helyszínnel sikeresen végeztem, az ötödik címét egyenlőre csak felírtam, de még így is maradt ezzel együtt öt, amit hétfőre meg kell írnom, szóval szerintem le fog szakadni a kezem. Pénteken, azaz tegnap voltunk a lyukba; húgom szülinapját ünnepeltük. Mondhatnám azt, hogy jó volt, de azért ekkorát nem hazudok, inkább úgy fogalmaznék, hogy jó volt, míg le nem merült a telefonom. Szerencsére nem voltunk sokáig, fél egykor már jöttünk haza és valamikor tíz óra körül mentünk le. Ittam két sört, meg egy vodka-ananászt, és eléggé megéreztem azok után, hogy konkrétan 3-4 hónapja nem iszok ekkora mennyiséget. Mert a napi egy sör, vagy 2dl bor, ritkán pedig a Breezer annyira nem üt meg, főleg, hogy a friss levegőn iszom meg, mint előbb felsoroltak, egy zárt téren, ülve (!) de azért minden okés volt, talán még így is én voltam a legjózanabb. ><
Húgom kapott egy szép, különleges tortát (bár szerintem az enyém szebb/jobb volt ><). Lejöttek a lányok, beszélgettünk, nevetgéltünk, szóval annyira nem volt rossz. Ám a lyukba hihetetlenül borzalmasan éreztem magam azok után, amik történtek... Szóval ez volt a péntek. 
Ami még extrán jó volt a héten és említésre méltó, az az volt, mikor valamelyik nap, azt hiszem kedden a Vizslaparkba ültünk, vittünk magunkkal plédet, vettünk Breezert, meg valami sört a Spárba, Adri hozott magával bort az viszont nagyon jó volt. Szépen sütött a nap, szórakoztunk, ittunk, nevettünk. Nagyon jól éreztem magam. Már hiányzottak az ilyen balfaszkodós, jó idős, kiülős, beszélgetős napok. 
Egyébként meg minden nap jó, ha azokkal vagyok, akiket szeretek, a jó nevetések, a beszélgetések, kajálások, piálások, lyukas órák, filmezések pszichológián, beszélgetések. Tényleg nagyon szeretem ezt a mostani időszakot. S talán valóságosan is kijelenthetem, hogy igenis az életem pozitív fordulatot vett, mint sulival, tanulással, barátokkal, ellenségekkel, önmagammal, a hozzáálásommal, az élettel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése