2013. júl. 16.

#352. mostanság

Hali!
zsiráf simogatás közben.
Újra itt vagyok. A múlt hetem valami nagyon jól sikeredett. Szinte alig voltam itthon, esetleg pár órát, vagy egy alvásnyi időt. Hétfőn sikeresen bejelentkeztem az új sulimba, név szerint School of Business. Nem tudtam körbenézni, meg szinte semmi, de a célnak megfelel, tanulni fogok még, és lesz egy irodai szakmám. Nem lennék most az ilyen sulik helyébe, ami ilyen technikusi, meg OKJ-s. Az egyetemek és főiskolák fizetőssé válása nagyon befolyásolja a jövőjüket. Ám egyértelmű, hogy ha valakit nem vesznek fel államilag támogatottra, akkor inkább máshova jelentkezik. Na, de haladjuk, kedden maminál voltunk, málnát szedtünk, egrest, ribizlit, almát, Santi is jött velünk segíteni, jól elröhögtünk.  Szerdán elmentünk Balatonfűzfőre, kalandparkba, ahol természetesen én csak boboztam, nem szeretném (még most) legyőzni a tériszonyom. :D Hazafelé megálltunk Vonyarcon, meg egy csomó helyen, voltunk abban a kávézóban, ahol még vagy 8 éve voltunk, ettem/ittam jegeskávét... Meg voltunk egy fullos étterembe, Kertes, de full olyan volt, mint valami Japán kert, nagyon bejövős volt, ráadásul a kaja is jó volt. :D Csütörtökön ismét maminál voltunk. Pénteken meg elmentünk Győrbe, meglátogatni a rokonokat, meg elmentünk az állatkertbe (mert Zalalövőn nincs elég állat). :DD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése