2013. júl. 2.

#350. kedd van. (:

Újra itt vagyok. Rá szeretnék állni a napi legalább 1 postra.
Tegnap lejött Santi, hozta magával a Soproni családot, négyet. Bevedeltük, beszélgettünk, cigiztünk a teraszon, jól el voltunk. Aztán megbeszéltük, hogy akkor itt alszik. Hamar elaludtam, kivételesen nem voltam fent 3-ig, vagy 4-ig. Reggel felkeltünk, megvolt a kávé & cigi, kajáltunk, és most itt vagyok. Mai napom megint filmezésből fog állni, kezem Naruto-val, mivel a múlt heti rész kimaradt, az érettségi feszültség, majd lenyugvás miatt. Aztán meglesem a Kínost, letöltöttem az első két évadot (amiket szerintem már láttam, de nem nagyon emlékszem rá..) Tegnap aktivkodtam, húgommal. Szétszedtünk kér régi, már nagy szegecses övet, az övén szürke volt, az enyém színes. Cseréltünk pár darabot, és kiszegecseltem a telefontokom hátulját. Igazából végül csak ráragasztottam >< túl vastag a tok.. de így is jó, nekem legalábbis tetszik. ^^ Itt vannak a képek is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése