2011. márc. 30.

#133. I hate ppls.

U-tá-lom az em-be-re-ket! -_-" 
Komolyan annyira faszom kivan már az egésszel. És megint kivételesen jó napom volt! Kurva jó. És megin' drágaságos szüleim baszták el. FASZOMAT! -.-

Utálom, mikor választás elé vagyok állítva. Utálom, hogy ebbe a családba születtem. Sőt Utálom, hogy egyáltalán megszülettem, ugyan mi a fenéért kellet? Csak mert én rohadtul nem akartam, nem kértem.Akkor miajóédes... Utálom, hogy semmire nincs pénzünk. Utálom, hogy nem tudom alakítani az ízlésemet a pénzhiány miatt. Utálom, hogy a kibaszott köcsög, fasz, geci emberek a mai világban nem tudnak egymással beszélgetni, csak üvölteni, hogy minden szavukat üvöltve mondják! Bassza meg! Nem vagyok süket. -.-

Nem szeretek választani. Két barát között se, úgysem ha csak annyi a választás, hogy melyikkel menj el valahova, úgy pláne, ha nem is egy időpontba van, hanem mert anyámék. 
FFFFFFFUUUUUUUU !!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése