2011. márc. 15.

#125. i'm happy *.*

Igen, megint úgy keltem fel, hogy nagyon jó kedvem van, hogy nem érdekel az sem, ha az egész világ sújt, leszarom. Én élvezni fogom az életemet. Lehet, hogy ez megint 'csak' a jó időnek köszönhető, de nem hiszem, mert, a 'rossz' időt is imádom :) Szóval fel vagyok dobva, - annak ellenére, hogy holnap már megint fel kell kelnek reggel 6-kor és suliba kell mennem,- pörgök, minden jó, süt a nap. 

Tegnap beregisztráltam a flickr-re, és feldobáltam néhány fotómat, és azt hiszem ezentúl mindig fel fogom rakni őket. Elég megbízható oldal, nekem tetszik. Sok szép kép van fenn, és lehet, hogy még nincsenek olyan szinten az én képeim, de majd lesznek *.*     *link: fotóim. : )
Lehet komment-elni *kiskutya szemek*

Még mindig akcióban voltam tegnap és feltettem egy novellámat a livejournal-omra :)    *link: Bluebutterfly94. : ) Amúgy friends only !!   de, ha érdekel, akkor írj e-mail-t:  bluebutterfly94@rocketmail.com

Ami pedig a mostani őrületem (megint) a facebook-os alkalmazásrengeteg idézetei:

"Senkinek sem engedem, hogy a sorsomba piszkáljon."
"Aki soha nem vállal kockázatot az életben, sehová sem jut."
"Nem kell hősnek lenned
csak őrizd ezt a fényt,
hogy dallá váljon benned
és űzze el az éjt!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése