2011. márc. 28.

#130. nyugalomra van szükségem...

... és meg is kaptam. Hihetetlen.
Még mindig kaptam két napot. Remélem nem fog olyan hamar eltelni. Egyenlőre olyan távolinak tűnik a szerda, mint még soha. Két napot arra, hogy kipihenjem magam, és hogy tanuljak. És annyi mindent meg kellene beszélnem magammal, annyi mindenre kellene visszaemlékeznem, és újra összehajtogatnom a fejembe, esetleg kidobni a kukába - de valahogy most nem érzem ennyire... furának. Talán kezdem megszokni, hogy sok dolog nem sikerül nekem... s Tán már kezdek letenni mindenről. Nem tudom-, ráadásul még a németet is meg kell tanulnom, o_O De az annyira nehéz. *hisztis picsa*

És annyira úgy érzem, hogy tényleg szükségem van egy alakra, akinek mindent elmondhatok, és aki mondd mindenről véleményt... hú. Kell egy olyan mesebeli fiú. 

És nem tudok írni. *ideges* Minden második szóban összekeverem a betűket, és olyan rohadt ideges vagyok, mint a szar. -_-" Felhúz még többek között az előző bejegyzésem, hogy mindenki mindenkibe beleköt, úgy, hogy fogalma nincs róla, hogy kinek-minek, mi az a mi fáj. -_-" 
És azt, mikor egy tanárt azt hiszi, hogy "én vagyok a legjobb, legszebb, minden amit mondok úgy van" s mikor ok nélkül kezdi szopatni a húgomat (aki mellesleg Nem szól be a tanároknak. Nem tiszteletlen, és 4-es tanuló, és igen Neki is BeCSÚszik néha rossz jegy, de nem szar tanuló!!! és akit kikészít, ha kikészítik.)
Szeretem mikor a tanár, - aki cigizik, iszik, festi a haját / körmét.. -, bemegy az iskolába s arról beszél; ezek mennyire rosszak. Hm. Példamutató. (y) 

***
Kezd elegem lenni abból, hogy naponta mentőknek / tűzoltóknak... jobb esetben rendőrök szirénázását hallom az utcában.

Továbbá kukikám kivan, hogy:
eagfsjdgrfcuilhxi c9659
7*/,-+85674851698-745+
-,-,/*,-,-,*/|]ł€í][ĐÄíŁÍł€í][

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése