2011. márc. 24.

#128. Betegség

Óh, ide milyen régen írtam már. Sajnálom, de az utóbbi napjaim elég gyatrák voltak, azaz: 
hétfőn suli, hazaértem 2-kor, megvártuk Julival parkban Misit, akkor hazakísértem, az Annát, meg megbeszéltük a megbeszélni valókat, hazajöttem fél4-kor, ettem, és elaludtam. Aludtam fél8-ig. Akkor gyorsan megfürödtem, elpakoltam a cuccaimat és 10-kor már újra aludtam. 
Kedden hasonlómód hazajöttem a suliból, 6 órám volt, úgyhogy fél3-assal, mint mindenki (=Roberta, Juli, Szandi) Aztán mikor beért a busz Robertával balf@szkodtunk a játszótéren, vettünk egy táblacsokit, meg egy ilyen "kukacot" nem tudom mi más neve van.. olyan puffasztott izé, ami sós... Na azt megettük, dumáltunk, és jöttünk haza. 4-re megint itthon voltam, úgyhogy megint aludtam, de fogalmam nincs meddig, asszem 19:50-kor keltett fel apa. 
Szerdán meg 23.-a volt. Egész jól sikerült ahhoz képest. Úgy volt, hogy írunk németből... írtunk is, de szerencsére csak kisjegy lett (kis 1-es) Amúgy mást tanultam. ._. mindegy... hazajöttem, aludtam fél 9-ig, megfürödtem, apa mondta, hogy ne menjek ma... és aludtam ma reggel 8-ig. 
Aztán lementem dokihoz, mire hazaértem anyu közölte, hogy megyünk szoláriumba. : DDD yesss. *-*
Aztán most itt vagyok. Két percenként orrot fújok/tüsszentek, fáj a torkom, számon veszem a levegőt. ._.
fuck_yeah! -.-

Most néztem meg a Gazette-s új képeket. Hm. Annyira nem gáz Aoi rózsaszín feje:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése