2012. jún. 6.

#296. bűntudat.!?

Utálom, hogy mindig ilyenek miatt van bűntudatom, egyszerűen rohadtul idegesítő... főleg az, hogy akármivel próbálom magam nyugtatni, nem megy. Ma odajött hozzám egy viszonylag idős nő - szerintem alkoholista volt-, cigiztem... megkérdezte tőlem, hogy tudok-e adni neki egy szálat. Reflex szerűen rávágtam, hogy nem, pedig tudtam, hogy még van nálam cigi. Aztán észrevettem, hogy már szállnak fel a buszra az emberek, még egy fél szál cigim volt. Azt hittem, hogy elment a nő, úgyhogy kiszedtem belőle a parazsat. El akartam dobni, de észrevettem, hogy a nő mögöttem van, és a kezébe nyomtam. Ő megkérdezte, hogy ég-e, mondtam neki, hogy nem. Öngyújtót akart kérni, de sietnem kellett a buszra, és mondtam neki, hogy bocsánat de sietnem kell. És csak nézett utánam, és mondta hogy "nem ég... nem ég..." 
Egész nap szarul érzem magam emiatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése