2012. febr. 13.

#259. Valentine's Day. . . no!

Pontosan, én is tudom. Holnap K E D D lesz, nem Valentin nap, de akkor is utálom.
Nem csak azért, mert szingli vagyok, persze, biztosan az is rájátszik, de akkor is...
Minek találták ki? Ha még olyan lenne, mint a filmekben... hogy a férfinak nem az a célja, hogy a csajának/nőjének/feleségének adjon egy virágot vagy valamit, hanem hogy minden nő megérdemel valami apróságot, oké. De szerintem tök szemétség, hogy aki szingli nem kap semmit. 
Ez van, így jártunk, pacsii..^^

Hogy miért utálom?
1. Mindenki mindenkinek ajándékokat fog adni... én meg majd lesek.
oké, ez még nem gáz. . . de azért zavaró tud lenni...
2. A hülye suliba is les ilyen szívküldözgetés.. - oké, hogy nem fogok kapni, de néha felrántom magam, hogy nálam csúnyább csaj kap a hűdejólkinéző pasijától valami cukiságot, én vagy jahnagyonjóneked..
3. Egész nap szerelmes, nyáladzó, szép, jó kapcsolatokról szóló számok fognak menni a sulirádióba. nooooooo~ ! 
de nekem elég lenne ő is. ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése