2011. máj. 3.

zuhanás

Tudom, hogy egyszer mindenkit elveszítünk, aki fontos a számunkra, de az teljesen más, az a halál, az egy "természetes" dolog. Az dem olyan nagyon jó dolog, sőt... de nem tudnál ellene tenni. Viszont mikor valakinek a barátságát veszíted el, az annyira jobban tud fájni. Ha most visszatekintek a múltamba, akkor csak azt látom, hogy kiket veszítettem el. Oké, lehet, hogy nem csak az a lényeg, mert sok igazi barátot is kaptam, viszont elveszítettem olyan embereket, akik nagyon fontosak voltak számomra, akik még most is hiányoznak. S lehet, hogy nem csak az én hibám volt, lehet, hogy ketten hibáztunk, de Ez most csak az enyém volt. Az utóbbi időben tényleg annyi mindent elhibáztam, annyi rossz döntést hoztam, annyi döntésemet bántam meg. 
Egyszerűen szomorú vagyok, feszült, ideges, agresszív. :/ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése