2011. máj. 21.

#160. de rég írtam. oO

Áh, de jó kis napom volt ma. :) Számomra reggelt jelentő órákban felkeltem, azaz (1-kor.. délután) és kimentem anyuval napozni. Teljesen úgy érzem, hogy feltöltődtem, úgyhogy nagyon jól érzem magam. ^^
Tegnap is jó volt, Santival lementünk lyukba. Iszogattunk. 
Vissza a mára, annyira éhes vagyok, hogy komolyan éhen fogok halni. >.< Anya most csinálja a pizzát, kinn ülök a konyhába, írok és közben minden levegővétellel egyre közelebb érzem magam a halálhoz. Fonom illat árad a konyhában. T.T
És igen, most jött be valaki anyuhoz, mert ugye anya varrónő.. :/ Miért olyan jó az, miért csinálja mindenki az, hogy bejön, és egyszerre benéz a konyhába? Olyan idegesítő. -_-"
tetszik ez a kép. *.*
Szeretem Anyukámat. <3 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése