2011. máj. 30.

#165. butterfly fly away !

Hm.. Szóval a legnehezebb mindig az, hogy elkezdjem, az, hogy mit írjak le ide. De azt hiszem meguntam azt, hogy soha nem írom le a teljes dolgokat, (nem, nem a magánéletemre gondolok. Az az én dolgom... valami más) Az érzéseimet leírhatom, sőt, le is írom, mert úgy sokkal könnyebb, és annyira nem tud érdekelni, hogy olvassák-e ismerősök is a blogomat, vagy, hogy ki olvassa. Nem megsérteni akarok evvel senkit sem, csak nem szoktam random tök idegeneknek kiadni a fontos, privát információmat. És néha még az is bennem van, hogy ha írok valamit, akkor egyszerre hülyének néznek. De már nem érdekel, ilyen vagyok, így kell elfogadni, és elárulom, sok ember van, aki elfogad ilyen hülyén, aki elviseli, ha piszkálom, mert tudja, hogy csak azért piszkálom, mert szeretem. :) Illetve bírom, barátilag, nem pedig szerelmes vagyok belé. Szerelmes már senkibe nem akarok lenni (devagyok.-.-) Hát ez van, nem baj. Majd elmúlik, s ha nem, akkor sem tudok semmit sem tenni.
A mostani hetekben egyszerűen megint "csak úgy vagyok". Nem, ez nem éppen jó dolog. Semmihez nincs kedvem, de mégis megyek ide oda, mert mikor már ott vagyok jól érzem magam, csak előtte olyan fura. Busszal, mikor jövök haza, csak hallgatom a zenét és bámulok ki, és nem igazán érdekelnek a körülöttem lévők. Ma még a suliban is csak el- elhatárolódtam zenét hallgatni. Sokkal jobb, mint hittem, de komolyan. Ja meg a zene közbe folyton törtem a fejem, és újra meg újra csak arra jutottam, hogy szarni kell mindenre, és lesz, ahogy lesz. Sokszor gondolkodtam, hogy inkább hagyok mindent a fenébe, de akkor a (sors, vagy valami égi dolog, vagy magam sem tudom, hogy mi) szóval akkor a valami... adott valami jelet, valami pozitívat, egy új lehetőséget, egy új ötletet, amin tovább indulhatok azon az úton, ugyan azon az úton. Már-már kezdem azt hinni, hogy nagy tervei vannak velem az égnek. Aztán, majd kiderül. Bár nekem is nagyobb terveim vannak, remélem megvalósíthatom. Például a pillangó már jelképemmé vált. Bluebutterfly / Bluebutterfly94  .... sáláláá. Nem tudom mit akartam még extrábbat írni ennél: példaképemmé lassan (majdnem mindenben, éneklést hanyagolom)  Miley Cyrus válik. *.* [mond, hogy hülye, meg satöbbi, de nemérdekelsz.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése