2010. szept. 1.

első nap a 10.a-ban. :)

Hm, első napom volt a régi-új osztályommal. Az egész napom fergeteges volt, körülbelül végigröhögtem. :) Tényleg nagyon jó volt. Már a reggeli buszozás, sőt még a második ember akit megláttam az utcán, még miatta is nevetéssel kezdtem a napot. :)

Reggel elég jól fel tudtam kelni, bár mondjuk 2-ig ébren voltam, aztán utána 4:45-kor felébredtem arra, hogy rémálmom volt. Annyira nem is volt rémálom, az volt, hogy Ádis (*-*) itt volt a városban, és egy nagy csapattal ott volt tőlünk pár méterre, aztán megcsörgettem, és idejött. És közben fel akartam hívni anyut, hogy meddig maradhatok kinn (mert már este volt..) aztán mikor elővettem a telóm láttam, hogy 23:_ _ valamennyi volt, és még nem hívott. Aztán hirtelen megjelent a mami biciklivel, és elesett. (mami nem tud biciklizni való világban.)
**
Buszon is nagyon jól elhülyülnünk. :) Suliban meg beültem Nikcs* mellé. *-* és most ő a padtársam. <3 :)

Órarendem fenomenális. Nem lesz 7 órám. *-* : DD
És van 3 új osztálytársunk, egyik még nem annyira szimpi, de majd elleszünk. ^^"
Mára ennyi, majd jelentkezem. Puszipá*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése