2010. szept. 28.

2010. szeptember 28

Hát ilyen szar napot sem kívánok senkinek. Bár... igazából jó napom volt, sulit illetően biztos, de ezek az érzelmek amik lezajlanak bennem. Nem értem meg magam... újra.
Földrajzon mostanában társadalom földrajzot veszünk, és akárhányszor szóba kerül az átlagos életkor, ami ugy 67 év, eszembe jut Az a két ember... (meg még több, de ők ketten ! ) akiknek nem hogy a felét, talán még a negyedét sem élték meg. :( Német Bolgárka, Hegyi Lénárd. R.I.P

Amúgy kaptam matekból egy 3-as.
***
Hétvégén meg MondoCon lesz, és hugommal megyünk. *-* már várom..
***
ŐT meg 3 éve imádom. És lehet, hogy még most is szerelmes vagyok belé... Úgy gondoltam, hogy már nem. De mikor megláttam hétvégén... előjött minden... (nem ex, csak első szerelem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése