2012. aug. 7.

#327.

Kit érdekel, hogy mit gondolnak rólam az emberek, ha jól érzem magam a bőrömben? Valahogy nem érdekel, ha megvetnek, nem érdekel, hogy milyennek gondolnak. Olyan vagyok, amilyen. Úgyis mindenki csak abból ítél, hogy hogy nézek ki, vagy hogy milyen ruhát viselek.. Na és? Egyedül én vagyok úgy ebben a világban, hogy nem a külső alapján ítélek? Legen, hát leszek egyedül a normális ember, nem nagy cucc.. ^^ Addig nem, míg önmagam vagyok, azt eszek/iszok/viselek, amit szeretnék, azokkal lógok, akiket szeretek, azokkal barátozok, akik elfogadnak, és úgy szeretnek, ahogy vagyok. És, mikor még én sem tudom, hogy ki is vagyok valójában, hogy mi a célom, hogy mi a jövőm, akkor akárki aki csak a nevemet tudja, honnan tudná? Jós, jövőbe látó, -nem hinném. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése