2012. júl. 26.

#319. események

Nos, amint kihirdettem, hogy nincs semmi extra, máris felpörögtek az események körülöttem. Tegnap elmentünk családdal és apa két nagyon aranyos munkatársával tekézni. Először nem akartam menni, mert hát minek? Meg még soha nem is játszottam... Meg úgy voltam vele, hogy ha ismerősök lesznek lenn, nem is fogok, mert az valami halálos... nem is az ciki, hogy tekézek, hanem az, hogy nem megy. Na de mindegy, mert nem tudtam sokáig tartani magam a véleményemhez, beálltam én is. Hát meg kell mondjam, nagyon jó volt. Mondjuk valóban béna voltam, de anya azt mondta nem baj, hisz először csinálom. Ez még semmi, de a mai izomláz, az valami hatalmas. Mindkét combom, seggem, belső combom, a jobb vállam, még a lábfejem is... hű, de jó is az izomláz. Úgy átlagban nem rossz, de ha felkelek a székből/ágyból illetve visszaülök/fekszek... uram atyám. :| De legalább megtaláltam azt a sportot, ami a belső comb izmosítására megy rá. :D Na de mára befejeztem, álmos vagyok. De még egy képet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése