2011. okt. 24.

#217. leszokunk a cigiről .. ?!

Kezdjük azzal aminek semmi köze a bejegyzés címéhez. : )

Október 23-án, anyuék házassági évfordulóján ismételten elmentünk vacsorázni, Körmendre. Szerintem nem is kell mondanom, nagyon király volt. Mellesleg 18. Házassági évfordulót meg kell ünnepelni, nem? Vettem nekik egy üveg bort, amin rajt van, hogy "Boldog házassági évfordulót", alatta pedig, egy 18-as. Tetszett nekik. :D
Asszem visszafelé fogok haladni az időben... ez volt ugye vasárnap...

Szombaton lyukban voltunk, Santival. Úgy volt, hogy Roberta is lejön velünk, de nem igazán jött össze, úgyhogy az idő legnagyobb részében csak ketten voltunk, közbe közbe odaült pár haver, de nem a megszokott társaság. Mindegy, így is nagyon jó volt. Aztán lenn volt apu is (gáz, vagy sem jóban vagyok vele, és nem érzem cikinek, hogy lenn van..) meghívott minket egy martinire :)
Mikor Santi elment kettőkor, akkor úgy döntöttem, nekem nincs kedvem hazamenni, átültem apáékhoz, 4-ig lenn voltunk. :DD Normál esetben 3-ra kéne otthon lennem, szóval nem nagyon sokkal voltunk többet, mint amúgy. :D Csak vicces volt, apával piálni. 

Pénteken délután melóztam, aztán azután mentünk le. :D Akkor is jó volt.. Vicces.. :)

Na ! És akkor a címre visszatérve, eredeti terv az volt, hogy mától már senki nem dohányzik. Én kibírtam, aztán, mikor hazajöttem (3-kor) a húgom úgy fogadott, hogy "te se bírtad ki?" Na akkor utána elszívtam egyet, meg úgy összesen 3-at. :D De azt hiszem nem olyan sok az eddigi napi 7-8 szálhoz képest.. :) 

Imádom az őszt. Azt az esős, koszos, sáros, színes évszakot. :D *-*
És úgy döntöttem leszarom, hogy szar kedvem is ehetne. Aki nekem tetszik, annak én nem, akinek én, az nekem nem. FUCK UP ! Oszt csőő ! :)
 'Uchiha_ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése