2011. aug. 5.

#192. Gackt koncert élménybeszámoló ♥


Hát hol is kezdjem. Hihetetlenül jó volt a koncert! Nem, nem hihetetlenül.. tulajdonképpen nem is tudom a megfelelő megnevezését. De kifejtem bővebben, az elejétől. 6-kor volt a kapunyitás, mi körülbelül 6 óra körül ott is voltunk a Syma csarnok előtt. Mikor a jegyszedőkhöz érkeztünk kicsit meglepődtem. Na jó, igazából a többiek azt mondták, hogy nincs okom rá, de kicsit meglepett, hogy egyáltalán nem voltak bunkók, sőt, elég kedvesek voltak… leszámítva azt aki "letépte" a jegyet. Mivel letépte Gackt fejének háromnegyed részét, ami egy kicsit felhúzott (jó oké, ott voltunk élőben, akkor az a kinyomtatott fej annyira nem számít..) ha ott van a perforálás, akkor miért nem ott tépi le? Na de mindegy, már arra vártam, hogy kezdődjön, meg ilyenek. Ami még egy negatívum még csak az elején, hogy elvették a fényképező gépeket, és nem lehetett képeket csinálni. Tulajdonképpen tilos volt, de nem értettük, hogy miért.. jó persze legyen egy kis magán szférájuk, de azért azt, hogy ott áll előttem a színpadon, megörökíthettük volna. Ilyenkor jó érv lenne, hogy "de telefont nem veszik el, háháá~", de telefonnal sem lehetett képet csinálni koncert alatt. Akinél meglátták, hogy még csak suttyomban is képet akar csinálni, ahhoz odamentek, és megmondták neki, hogy ha elsüti a képet, akkor mehet ki a koncertről. Úgyhogy nem is próbálkoztam azzal, hogy képet csináljak, az elején, mikor még csak az üres színpad volt, akkor lehetett csinálni képet, - na, akkor csináltam én is-, de amúgy inkább nem. Szóval beértünk, és jött a hosszú várakozás. Már mindenki egyre feszültebb lett, hogy mégis hol a fenébe vannak már… (megjegyzem nekem mondták, hogy a többi japán koncert is úgy zajlott, hogy 6-kor kapunyitás és 8-kor kezdődött a koncert, úgyhogy vártunk..), de végül csak fél9-kor léptek elő. Viszont, ami akkor volt visítás, az hatalmas volt, és még szép, hogy nem bírtam ki én is kisikoltottam a várás feszültségeit. 
tovább is van...


Szóval elkezdődött a koncert. Nem tudom ki hogy volt vele, én eddig nem szoktam koncert videókat nézni, de azok a srácok akik a színpadon voltak - Gackt-on kívül-, hűha, de szexik voltak. Összesen 7 (Gackt, a társ énekes, a 4 gitáros, és a dobos) nagyon jó kinézetű férfi állt a színpadon, Gackt-tal együtt, akik közül egy volt az, aki nem Japán származású volt, de ő is nagyon jól nézett ki, és nem mellesleg ő volt a "társ énekes?" vagy, hogy lehet azt mondani. Nem mondanám vokálnak, mert az inkább a két első gitáros volt. Azt sajnos nem tudom elmondani, hogy milyen számok voltak egymás után, mert egy kicsit le voltam sokkolva, hogy úr isten Gackt 3 méterre van tőlem, ráadásul bevallom őszintén nem is igazán ismertem fel a zenéket, és talán plusz oknak számíthat, hogy az első pár számnál (szerintem) nem volt olyan jó a behangolás, mert a gitárosok teljesen elnyomták az éneket. Aztán jött az a rész, hogy vetkőznek, természetesen végig sikítozás kísérte ezt a műveletet. És akkor természetesen két nyakkendő, és két trikó rögtön a közönségbe került, amin a lányok, és fiúk úgy veszekedtek, mint az állat; tépték egymás haját, meg hasonlók.  Aztán a félmeztelenre vetkőzés után volt egy kis ágyéksimogatás, amire természetesen még nagyobb sikítás lett. Most legszívesebben végig írnék öt-hat sor csöpögős részt, hogy mennyire úgy éreztem, hogy most elfolyok örömömben, de most nincs hozzá kedvem. :) Viszont, most jöjjön a fekete leves… nagyon jó volt a koncert, tényleg nagyon szeretem Gackt-ot, nagyon jó volt az, hogy folyton kiabáltuk a nevét, és őrjöngtünk, de igazából (szerintem) *felkészül a kővel dobálásra* nem volt sok a zenei rész. Inkább a produkcióra mentek rá.. (yaoi, és a többi szexuális dolog) persze, jók voltak a számok, az egyetlen amit felismertem, az a Longing volt, de mint már írtam ez annak is a hibája, hogy nem hallgattam halomra Gackt számait, nem tudtam a dalszöveget. A legjobb részek közé tartozik, amikor a fél literes szénsavmentes ásványvízzel locsoltak minket és bedobták az üveget - amit persze, ha el is kaptam volna, kitépik a kezemből, ha meg mégsem sikerül ezeknek az őrülteknek-, már bocsánat. Voltak normálisabbak is, de ez a nagy fanatikusság, hogy "úr isten, hozzáért, ez nekem kell, ha az övé lesz, kitépem a haját, meg kinyomom a szemét" - nekem nem jött be - szóval igen… de nagyon jól esett az a nagyobb mennyiségű víz, ami rám esett, főleg mikor már olyan melegem volt, hogy nagyon. :) Ilyen üvegből szerintem olyan 10-15 darabot biztos bedobtak. Aztán persze dobáltak gitárpengetőt is. Aztán a végén már egy kicsit beszélt is, és azt annyira kihallottam, mikor ezt mondta "I will back" *__* meg mondták azt is, hogy tudjuk-e mennyire szeretnek minket, és hogy üvöltéssel bizonyítsuk be nekik, hogy mi mennyire szeretjük őket..- persze nem így mondták szó szerint, de ez volt a lényege. Amit soha nem fogok elfelejteni, és amire most mindenki azt fogja gondolni, hogy tuti, hogy nem, az volt… Amikor éreztem magamon Gackt tekintetét, és mutogatását és kimondta hogy "you". Mert ugye azt vagy milliószor (jó, nem annyiszor, de sokszor) elmondták, hogy "You, you, and you and you are my fucking sisters...". És az egyik "you"-t nagyon magamon éreztem, persze lehet, hogy nem én voltam, de nem baj, én éreztem, és az ember megéri, mikor belenéznek a szemébe. Mindegy. Ja, és persze nem csak sister-t, hanem brother-t is mondtak. 
Ami a legjobban felhúzott, és ami még most is zavar, az, az, mikor a végén bedobtak egy dobverőt, és egyenesen az ölemben landolt, én megfogtam, erre vagy nyolcvan ember ugrott rám, ki akarták tépni a kezemből, én persze nem engedtem, de mikor leverték a szemüvegemet, akkor ez az "úr, isten, ha most eltörik én komolyan kinyírok valakit". Ha esetleg magára ismer valaki, akkor ne is haragudj meg, de ez bunkóság, mert hidd el, nem csak te vagy az egyetlen rajongó! Mindegy, nyugi van. Ja, és egy nagyon rendes csajszi állt előttem, s mikor leesett nem találtam meg, - és már el is temettem, hogy oké, ripityára tört-, a rendes csajszi előttem felvette, és semmi baja nincs. Ha esetleg olvasod, köszönöm szépen még egyszer! 
Koncertről még valamit, szeretem a yaoit, úgyhogy nagyon élveztem, szerettem nézegetni az előttem (színpadon) álló, szexi félmeztelen férfiakat… és nagyon jól esett kitombolni magamat. A két utolsó ráadásnál, már a 2. sorban álltam, és wháá~ érzés volt. 
és akkor 1 kép. :)
Amit nagyon furcsálltam, hogy mikor vége lett, és benyomták azt a diszkós zenét mindenki folytatta az ugrálást… hát én majdnem elbőgtem magam, hogy vége lett, na de mindegy. És ami még egy kicsit értetlen számomra… Amikor bedobálják ezeket a ruhadarabokat, meg ilyeneket, akkor, akik ott elkezdenek verekedni ezekért, azok szerintem nem normálisak. Basszus, most oké, volt rajta, de hát egy izzadt ruhadarab, most ezen minek vesznek össze… és mire megszerzik, arra vége lesz 3 számnak és lemaradnak a látványról. Mellesleg még egyszer volt olyan, hogy egy gitárpengető mögém esett le, gondolkodtam rajta, felvegyem-e, de inkább úgy gondoltam, hogy figyelem a koncertet. Amiket eldobtak, azt úgysem használták. Adott rá a gitáros egy puszit, és ennyi volt. Mindegy.
Összefoglalva nagyon jól éreztem magam, de úgy érzem, hogy kevés volt, 2 óra nagyon kevés volt 10000 ft-ért. Ráadásul, nekünk fel kellett mennünk Bp-re, ami plusz 3900 ft + szállás 6000 ft, és akkor még nem ettünk, meg ittunk. Az biztos, ha kihagytam volna nagyon bántam volna, úgyhogy nem bántam meg, hogy elmentünk, sőt... csak egyszerűen sokba került.. 
Hát azt hiszem, ennyi lenne, lehet lesz még bővítés, ha valami nagyon extra eszembe jut, de nem valószínű.

Remélem, mindenki, aki ott volt nagyon jól érezte magát. 
++ megjegyzés: Rohadtul izomláz van a két combomba, a két kezembe könyöktől felfelé, és a nyakamat is jobban érzem a kelleténél. Ennek ellenére még mindig azt mondom; nagyon jó volt. Eddigi életem legjobb koncertje ! <3

1 megjegyzés: