2011. júl. 28.

#186. ez nem értem..

Hát kezdjük az elején. Tegnap rám írt a Bugi, hogy kéne már olyan jó estéket csinálni mint tavaly augusztusban, meg év elején.. Megmondom az őszintét, már nekem is nagyon hiányzott ez a lógásos dolog. Teljesen bezsongtam, és összebeszéltünk nagyjából a többiekkel... Aztán még tegnap este lementem vele sétálni beszélgettünk, és valahogy előjött arra a szó, hogy az egyik csaj, aki velünk szokott lógni valamiért azt írta neki, hogy ő már nem akar velem lógni.., persze nekem nem szólt semmit. Csak az tűnt fel, hogy október vége óta nem is beszéltünk, ha meg megbeszéltünk egy találkozót valahogy mindig elmaradt... mert más dolga volt. És az az igazság, hogy fogalmam nincs mi a baja velem... Mondjuk már úgy tűnik nincs velem baja, de valahogy nem füllik hozzá a fogam, hogy úgy találkozzak vele, hogy tudom, ezt mondta. Valahogy ez így teljesen lelomozott, bár mondjuk hozzá kéne szoknom, nem? Hisz mindig ez van... valahogy fogalmam nincs miért... mindenki elhátrál tőlem.Santi meg Roberta még nem hátrált meg, szóval, akkor lehet, hogy mégsem én csinálom szarul. Jah, és nem is fogom hagyni, hogy velük is tönkremenjen minden... mint a többiekkel. Kell egy kis optimizmus... 
és már semmi kedven nincs bedepizni... :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése