2011. júl. 11.

#179. ♥Aoi♥ *fangörcs mode: on*

Áh, szép nyári napot mindenkinek, aki ezen sorokat olvassa. Én az előbbiben olvasott sorok hatására fogok kifakadni. Wiki küldött egy interjút, amiben Aoi-t kérdezgetik, és hát nagyon bejött *.* Sőt.. ez nem kifejezés. 
Komolyan, mindig úgy voltam, vele, hogy "akkor én most szeretem" de eddig annyira nem tudtam, hogy milyen. Twitter bejegyzések alapján próbáltam megfejteni a titkait, azt mindig gondoltam, hogy imádja a zenét, de azt, hogy magányosnak érzi magát, arra még nem gondoltam... mert hát, hogyan lehetne olyan ember magányos, akit rajonok ezrei vesznek körül... De tényleg lehet, hisz, ha engem körülvesznek akkor is mindig arra gondolok, hogy nincs annyira nagyon igazi barátom... Na, hát majdnem teljesen ugyan így van vele ő is. Nem, ez nem a jó pont, vagyis jó is, de tulajdonképpen ez rossz dolog... 
Ami számomra nagyon fontos dolognak számít, az egyértelműen a legközösebb pontunk.. (sok van, hihetetlen, de sok van) Nem, nem a rajongói szememmel mondom, esküszöm. 

1. Ugye köztudott, hogy szoktam novellákat írni, szeretnék író lenni, szeretnék megfelelni mindenkinek..
- Nos, nagyon ritkán van ihletem, ami tényleg tetszik. Eddig akármikor írtam valami jobb novellát, annak az ötlete a fürdőben, fürdés közbe jutott eszembe (nevet) Igen viccesnek hangzik, de ilyenkor elmélázhatok gondolataimban, átgondolhatok mindent... Ebben mi a közös pontunk?! -mutatom:
"- A kád az kísértés?
Igen, a legnagyobb kísértés. Nem üdítő? De fürdés után megiszok egy
 üveg sört és utána megyek aludni. De a dalok nagyja a kádban született ettől függetlenül."
és persze a sört is szeretem.  (:
2. A barátságról alkotott képeim...

És nincs kedvem többet írni, mert nem akarom, hogy mindenki annyira megismerjen.. ;D
ha valakit érdekel az interjú: http://petfarm.gportal.hu/gindex.php?pg=33889912

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése