2015. aug. 2.

#468

• Helyesírási hibákért elnézést, telefonról írok!

Tudom magamról, hogy hihetetlenül nagyon -nem mondom, higy jól- tudok kombinálni. Valójában ez senkit nem fog érdekelni, meg ugyan kinek lenne joga arra, hogy emiatt beszóljon, tehát leírom.

A minap volt egy álmom. Nem szokványos álom volt, mivel én általában jókat álmodok, meg általában csupán minimális az összefüggés az álmom és a valóság között. Most máshogy történt.
Az álom röviden egy csatáról szólt. A kedvesemmel éltem egy kis faluban, ahol is támadni kezdtek minket a farkasok, hatalmas harc volt, sok sok halottal. Aztán engem kedvesem kérésére elvittek onnan, hogy nehogy bántódásom essen...-itt volt egy minimális váltás- egy házban voltam anyuval, de rettentően féltem, sírtam, aztán álmomban, felébredtem a sírásomra és átfeküdtem anya mellé -ez mondjuk cuki, de jött is a visszaváltás..- Ismét a csata helyén voltam, de már nem volt csata. Lopakodva mentem át a falun, és felmásztam egy Mogyoró fára -WTF?- ahonnan belàttam a boss házát, aki persze farkas volt, féltem, nem tudtam a csata kimenetelét, bár a sok farkasból rájöttem, vesztettünk... Nem láttam egy ismerőst se, aztán egyszer csak felettem elkezdett hullani a mogyoró, vagy inkább makk, nem tudom és felettem lebegett egy barátom -s jött a váltás, ami évekkel később lehetett- ezzel a baráttal voltam, mikor ugyanis küldött egy linket, -nem faszbukon, de olyasmi volt- a kedvesem volt a képen, élt, valahol Németországban. Aztán írtam neki, hiányzol.. Mindjárt sírok. - és felkeltem. Nem volt egyszerű, az biztos.

Persze, utána néztem mindenneky azóta meg úgy az agyam által is rájöttem felére.

Tegnap volt az ún. Kék Hold jelenség. -a 13 egyébként szerencse számom.- Azt mondják ilyenkor, hogy akire vágyunk, és akit el akarunk felejteni, az ilyenkor jobban 'teljesül', vagy mi a megfelelő kifejezés. Nos, persze kívántam mindkettőt, a felejtést is, meg a megkapást is, ugye külön két ember...

Aztán, ma meg épp olvasgattam, mikor a lámpám felmondta a szolgálatot, elsötétült, majd mikor apa ki akarta cserélni az égőt, az egész lámpa fej/bura a padlóra zuhant... Erre mi jutott eszembe... "Hogy törhesd aztán ezer szilánkra..." - Mes, Kincsem.

Úgyhogy ezek után már csak aludni akarok, és felébredni.

Nem írom le a konkrét összefüggést, megvárom, míg valóban összefüggővé válik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése