2013. jan. 3.

356. Első nap az új évben

Kezdjük azzal, hogy borzalmas volt. Egyrészt az éjszaka folyamán alig aludtam valamit, pedig már korán, tíz órakor lefeküdtem. Ha összeszámolom, akkor, ha szerencsém van, talán három és fél órát aludtam. Az ébresztőmre is hamar felkeltem. Felöltöztem, arcot mostam, kimentem kávézni, és cigizni, aztán összepakoltam a cuccaimat. Mielőtt még valaki hanyagnak gondolna, kivételesen, 'felkészültem' a napra. Bár nem volt nagy készülési tennivalóm, két füzetet dobtam bele a táskámba, szerencsémre laza nap a csütörtök. Buszmegállóba is időben érkeztünk, és küldtek nekünk egy icipici tragacs buszt. Na de azért volt helyem. :) Befelé beszélgettünk, szinte mindenki a szilveszteri élményeket osztotta meg. :) Suliba... semmi nem volt. Jó, magyaron novellaelemzést kellett írni, egy borzalmasan szar novelláról, aminek persze, van tanulsága, de olyan szinten leszartam, hogy írtam egy oldalt és beadtam. Különben is, ha 5 oldalt írok akkor se tetszik ennek a nőnek és csak 3-ast ad... (közbe meg mindig azt mondja hogy annyira jó a stílusom, meg a fogalmazásmódom)._. Meg elvileg a helyesírásom is jó, de arra is mindig csak 4-est ad, szóval úgy konkrétan b*ssza meg. ^^" Egyébként utálom a nőt. A tipikus, hogy a suliban semmiről nem szól (vagy csak ritkán), inkább a facebook-on ossza meg a fontos dolgokat. Meg ugye én nagyon ellene vagyok annak, hogy a diáknak azt kell gondolnia, amit a tanárnak. Én a magam részéről tudom, hogy attól még, hogy egy műben a tél közeledte van leírva, nem feltétlen a halál közeledtére kell gondolni... de mivel tanárnő drágát arra tanították, ezért minket is arra kell tanítani és nem érettségin sem a te véleményedet kérdik (ő szerinte, és még nem tudom), hanem azt amit ő megtanított nekünk. Borzalmas. Tulajdonképp senkinek nem lehetnek saját gondolatai, mert az nem az, amit ő gondol.
Na, de majd úgyis lesz valahogy. Egyszer talán. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése