2012. okt. 15.

#344.subidubi

Nos, hello! Ismételten jelentkezem. Hétvégémről szeretnék mesélni. 
Pénteken elmentünk vásárolni; vettem magamnak egy gatyát, meg egy gyönyörű bakancsot. Aztán utána Vastag Csabi koncert volt, ami nem kell mondanom, istenkirály volt. Kértünk autogramot, csináltunk közös képet (húgommal). És és.. úú.. megböködtem Csabit, hogy legyen oly kedves és nézzen a kamerába és olyan aranyos volt, egyszerre felkapta a fejét. Komolyan, én meg ott olvadoztam. *-*Meg megfogta az orromat, meg ő is megböködött, Ő komolyan egy ISTEN. Hatalmas élmény volt, és tényleg... még 2009 óta koncertre akarok menni, meg minden, úgyhogy ez most nagyon jól sikerül. 
Aztán szombaton meg partiztunk egyet Mamma Afrikában. ^^


Most meg ebbe a számba vagyok szerelmes, és picikét karácsonyi hangulatom van:

…вαвч І нεαя мεℓσ∂ιεs ωнεη чσuя нεαят вεαтs
вαвч ιт sιηgs тσ мε ℓιкε Ꞌfα ℓα ℓα ℓα ℓα, fα ℓα ℓα ℓα ℓαꞋ
І кησω тнαт ιт's Ͼняіsтмαs тιмε…♪♫♪

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése