2011. nov. 22.

#222. Helyzet jelentés:

Nos, egy kicsit megint átalakítottam a blogomat. 
Már untam a régit, ez most nekem olyan téliesnek tűnik, és mint tudjuk.. (tudjátok?) imádom a telet *.*

Ma tulajdonképpen szó szerint elaludtam, de ilyen még nem olt, hogy reggel felkelek, illetve felriadok, kijövök a szobából, és látom, hogy anya és apa is most keltek fel. Meg mondjuk rosszul voltam. Aztán elmentem dokihoz, úgyhogy ezen a héten nem kell mennem. Nem is baj, bár mondjuk egy-két ember hiányát érezni fogom, de leszarom, mert úgyis csak felhúznám magam miattuk. (:
Egyenlőre ennyi voltam. Mindjárt csinálok egy külön postot valami másnak. :):) 
Na puszi :*
a legnagyobb vihar után is kisüt a nap,
én csak várom, hogy elmúljon a vihar. Vagy még nem is volt...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése