2011. szept. 3.

#203. Összefoglaló.

Hát ahogy elnézem az utolsó postom 30.-án volt, tehát kéne írnom már valamit, mivel ma már 3.-a van. Nos. Szerdán ugye évnyitóm volt.. Eléggé felborult az élet a suliban, és hogy miért? 
Új matek, fizika, angol, nyelvtan, irodalom, informatika és töri tanárom van -_- áhh, dehogy váltogatják az érettségi tantárgyakat tanító tanárokat, dehogy ._.
De nem baj, már valahogy nem is érdekel, úgyis jó lesz, úgyis leérettségizek, és úgyis továbbtanulok. :) Elérem az álmaimat, mert semmi nem fog megakadályozni benne :DD

Tegnap volt ugye az első nap, hazaértem 13:15-te, beértem 13:50-re, onnan meg mentem 14:00-ra melózni, és 22:00-kor végeztem, aztán másnap 6:00-kor már fenn voltam, a suliban ilyen "pakolás volt. Illetve az Alsóerdőben hortuk a sárba a fákat, 10:00-ig, aztán sétáltunk, hazajöttem legelső buszommal: 12:15, aztán itthon voltam, és megint mentem melózni, meló után meg egérlyukba, de hazajöttem 00:36-kor, mert azt hittem elalszok. :D
Húzos nap volt. :D
Ma meg itthon kerty party, aztán hegyi party. :D Aztán vasárnap és suli O_O

"Megzavar a csend, idegesít a zaj, semmi nem jó így, semmi sem vigasztal. Van annyi kérdés, mi felkavar. ♥"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése